טיפול הסרת צלוליט בגלי רדיו (RF)

טיפול בצלוליט באמצעות גלי רדיו היא השיטה הישנה, הבטוחה והטובה להסרתן של “קליפות התפוז” מעל לעורך ולהחזרתו למצבו הצעיר והמוצק. צוות הקוסמטיקאיות המסור והמיומן שלנו במכון ליידי ישמח להעניק לך את טיפולי הרדיו המקצועיים והמתקדמים ביותר, כדי שתוכלי להרגיש שוב עצמך ולהיפרד במהרה ממטרד הצלוליט.

איך עובד טיפול הסרת צלוליט בגלי רדיו?

טיפול הסרת צלוליט ברדיו מבוסס על הקרנתם של גלים סדירים בתדירות גבוהה, אשר מחממים את תאי השומן באזור מוכה הצלוליט. החימום הנקודתי והאינטנסיבי של תאי השומן מביא להתפרקותה של מעטפת התא, ולזליגתו של תוכן התא אל תוך מערכת הדם. במקביל, מביאה אנרגיית החום של גלי הרדיו לסירקולציה מהירה יותר של הדם בוורידים ובעורקים, מה שמוביל להיפטרות יעילה יותר מפסולת השומן שהומסה בתוכו. כמו כן, מעודדת הקרנתם של גלי הרדיו את ייצורו של חלבון הקלוגן – החלבון האחראי על מיצוקו של העור – ובכך מביאה לא רק להיעלמותה של הצלוליט, אלא גם להצערתו של העור באזור הפגוע.

למי מתאימים טיפולי הסרת צלוליט בגלי רדיו?

טיפולי הסרת צלוליט בגלי רדיו מתאימים למי שרוצה לטפל אך ורק באזור נקודתי בגופה, ומצפה לתוצאות מהירות. בניגוד לטיפולי ה-LPG, אשר משפיעים על חלוקת השומן בכל הגוף, טיפולי הרדיו מתמקדים באזור אחד ספציפי לבחירתה של המטופלת. כמו כן, משך הטיפול בגלי רדיו קצר בהרבה; את התוצאות ניתן לראות כבר מן הטיפול הרביעי!

השאירי פרטים

אז אם גם את רוצה להיפטר מהצלוליט, להצעיר את עורך, ולראות את התוצאות במהירות המרבית – אל תהססי! השאירי לנו את פרטייך, ואנו נחזור אלייך בהקדם האפשרי לקביעת טיפול ראשון להסרת צלוליט בגלי רדיו (RFבמכון ליידי!